Glad tjej på Kvarnagården

Hej Allihopa! Idag hade vi "lekdag" i skolan och gick runt på en massa stationer.
På eftermiddagen bar det iväg till stallet för att rida Lukas. Idag var det fokus på böjda spår, skänkelvikningar, bogen in, samt att hitta knapparna. Han blev jätte fin idag och jag var riktigt lycklig!
 
Efter ridningen fick jag också en liten mys stund med Archie. Har saknat han jätte mycket! Det känns som om det var en evighet sen jag red han.
Tänkte till baka en stund på hur det var när jag hade han på halvfoder... kommer ihåg våran första dressyr tävling, km i dressyr då vi kom tvåa och alla dressyr lektioner som han helst INTE ville vara på i början... vi har tillsammnans våra rekord i hoppning och en massa roliga minnen. Du var verkligen en lärorik häst att rida och hantera! Men även om jag inte rider dig nu så är jag glad att du finns där och du kommer alltid att vara Amandas lilla gulleplutt...
 
      (Bild på Archie fotat av Sanna Matsson)
 
Godnatt /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback